Newsletter
Zapisz się do newslettera, otrzymuj wyłącznie istotne informacje i odbierz
10%* rabatu
*dla zakupów powyżej 50zł - Zapisując się do newslettera, wrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w postaci adresu e-mail. Więcej na temat przetwarzania danych znajdziesz w naszej Polityce Prywatności


- Duży klin na haluksy - Vaya Medical
- Klin na haluks (M) i (L) - SmartGel
- Klin na Haluks z opaską mocującą (M) (L) - SmartGel
- Klin na haluks z pierścieniem (M) i (L) - SmartGel
- Osłona na haluks z klinem i pierścieniem - SmartGel
- Klin na haluks z pierścieniem i regulacją twardości ( S/M) ( L/XL)- SmartGel
Zwroty i reklamacje
1. W przypadku reklamacji towaru należy skontaktować się na adres biuro@vaya.com.pl
2. Wszystkie produkty oferowane w sklepie są fabrycznie nowe i na wady techniczne przysługuje 24 miesięczna gwarancja.
3. Aby dokonać reklamacji, należy:
- odesłać zakupione produkty na adres:
Vaya Sp. z.o.o. Sp. K.
Józefin 05-074
Stołeczna 88
- dołączyć do przesyłki kserokopię dowodu zakupu oraz kartą gwarancyjną.
- dołączyć wypełniony formularz zwrotu towaru
4. Reklamowany produkt Kupujący wysyła na swój koszt. Sklep nie przyjmuje przesyłek wysłanych za pobraniem.
5. W przypadku uznania reklamacji sklep wymienia reklamowany produkt na pełnowartościowy, wysyłając go do Kupującego na koszt własny.
6. W przypadku, gdy określona w punkcie 5. wymiana będzie niemożliwa (np. z powodu wyczerpania zapasów), sklep zaoferuje Kupującemu do wyboru inny dostępny produkt lub zwróci pieniądze.
7. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych produktów i/lub przesyłki powstałych podczas transportu będą rozpatrywane pod warunkiem spisania w obecności osoby dostarczającej produkt protokołu szkody w momencie dostawy produktu.
8. Termin wykonania reklamacji zależny jest od rodzaju zgłoszonych wad.