Producenci
Zwroty i reklamacje

 

1. W przypadku reklamacji towaru należy skontaktować się na adres biuro@vaya.com.pl

2. Wszystkie produkty oferowane w sklepie są fabrycznie nowe i na wady techniczne przysługuje 24 miesięczna gwarancja.

3. Aby dokonać reklamacji, należy:

   - odesłać zakupione produkty na adres:

Vaya Sp. z.o.o. Sp. K.
Józefin 05-074
Stołeczna 88

   - dołączyć do przesyłki kserokopię dowodu zakupu oraz kartą gwarancyjną.

   - dołączyć wypełniony formularz zwrotu towaru

4. Reklamowany produkt Kupujący wysyła na swój koszt. Sklep nie przyjmuje przesyłek wysłanych za pobraniem.

5. W przypadku uznania reklamacji sklep wymienia reklamowany produkt na pełnowartościowy, wysyłając go do Kupującego na koszt własny.

6. W przypadku, gdy określona w punkcie 5. wymiana będzie niemożliwa (np. z powodu wyczerpania zapasów), sklep zaoferuje Kupującemu do wyboru inny dostępny produkt lub zwróci pieniądze.

7. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych produktów i/lub przesyłki powstałych podczas transportu będą rozpatrywane pod warunkiem spisania w obecności osoby dostarczającej produkt protokołu szkody w momencie dostawy produktu.

8. Termin wykonania reklamacji zależny jest od rodzaju zgłoszonych wad.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl