Darmowa dostawa od 150zł (Przesyłka Polecona, Orlen Paczka, DPD Pickup, Paczkomat)

Zwroty i reklamacje

Reklamacje:

W przypadku reklamacji towaru należy skontaktować się wysyłając maila na adres: biuro@vaya.com.pl

Wszystkie produkty oferowane w sklepie są fabrycznie nowe i na wady techniczne przysługuje 24 miesięczna gwarancja.

Aby dokonać reklamacji, należy:

 - odesłać zakupione produkty na adres:
Vaya Sp. z o.o. 
Józefin 05-074
Stołeczna 88

 - dołączyć do przesyłki kserokopię dowodu zakupu.

Reklamowany produkt Kupujący wysyła na swój koszt.

Sklep nie przyjmuje przesyłek wysłanych za pobraniem.

W przypadku uznania reklamacji sklep wymienia reklamowany produkt na pełnowartościowy, wysyłając go do Kupującego na koszt własny.

W przypadku, gdy określona w punkcie 5. wymiana będzie niemożliwa (np. z powodu wyczerpania zapasów), sklep zaoferuje Kupującemu do wyboru inny dostępny produkt lub zwróci pieniądze.

Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych produktów powstałych podczas transportu będą rozpatrywane pod warunkiem spisania w obecności osoby dostarczającej produkt protokołu szkody w momencie dostawy produktu.

Termin wykonania reklamacji zależny jest od rodzaju zgłoszonych wad, odpowiedź na reklamacje jest udzielana w ciągu 48 godzin.

Zwroty:


Prawo do odstąpienia (polityka zwrotów)

  1. Każdemu klientowi, będącemu konsumentem w rozumieniu art. 22 Kodeksu Cywilnego i korzystającemu ze sklepu internetowego Vaya przysługuje - na podstawie przepisów prawa - prawo do odstąpienia od zawartej umowy zakupu towaru (usługi), bez podania przyczyny, w terminie podanym poniżej.
  2. Aby dokonać zwrotu, należy:

     - odesłać zakupione produkty na adres:

    Vaya Sp. z o.o. 
    Józefin 05-074
    Stołeczna 88

     - dołączyć do przesyłki kserokopię dowodu zakupu oraz oświadczenie o odstąpieniu.

 

  1. Prawo do odstąpienia przysługuje konsumentowi i terminie nieprzekraczalnym 14 dni, który rozpoczyna się w dniu otrzymania przez konsumenta towaru. Termin uznaje się za dotrzymany, jeżeli przed jego upływem konsument wyśle oświadczenie o odstąpieniu na adres podany powyżej.
  2. W przypadku odstąpienia od umowy zwartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony towar należy zwrócić na adres podany powyżej.
  3. Koszty zwrotnego dostarczenia towaru obciążają konsumenta, o ile odstąpienie nie zostało wywołane faktem choćby przejściowej niemożności spełnienia przez Vaya Sp. z.o.o. świadczenia o właściwościach zamówionych przez konsumenta.
  4. Zwrot należności jest wypłacany konsumentowi nie później niż w terminie 14 dni.
  5. Warunkiem przyjęcia zwrotu jest to, aby produkt nie nosił śladów użytkowania i został przysłany w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu, co jest podyktowane względami higienicznymi.
  6. Formy zwrotu środków m.in. w przypadku gdy płatność została dokonana przy użyciu karty płatniczej (zwrot na rachunek karty użytej do płatności) [np. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego."].
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium