Opinie o Nas

Zwroty i reklamacje

  1. W przypadku reklamacji towaru należy skontaktować się na adres biuro@vaya.com.pl
  2. Wszystkie produkty oferowane w sklepie są fabrycznie nowe i na wady techniczne przysługuje 24 miesięczna gwarancja.
  3. Aby dokonać reklamacji, należy:
    • odesłać zakupione produkty na adres:
      Vaya Sp. z.o.o. Sp. K.
      Józefin 05-074
      Stołeczna 88
    • dołączyć do przesyłki kserokopię dowodu zakupu oraz kartą gwarancyjną.
    • dołączyć wypełniony formularz zwrotu towaru
  4. Reklamowany produkt Kupujący wysyła na swój koszt. Sklep nie przyjmuje przesyłek wysłanych za pobraniem.
  5. W przypadku uznania reklamacji sklep wymienia reklamowany produkt na pełnowartościowy, wysyłając go do Kupującego na koszt własny.
  6. W przypadku, gdy określona w punkcie 5. wymiana będzie niemożliwa (np. z powodu wyczerpania zapasów), sklep zaoferuje Kupującemu do wyboru inny dostępny produkt lub zwróci pieniądze.
  7. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych produktów i/lub przesyłki powstałych podczas transportu będą rozpatrywane pod warunkiem spisania w obecności osoby dostarczającej produkt protokołu szkody w momencie dostawy produktu.
  8. Termin wykonania reklamacji zależny jest od rodzaju zgłoszonych wad.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl