Opinie o Nas

Darmowa wysyłka od 60 zł

Bezproblemowe zwroty

do kasy suma: 0,00 zł

Regulamin

Warunki ogólne

  1. Administratorem danych osobowych przekazanych przez Kupującego podczas korzystania ze Sklepu jest Sprzedawca.
  2. Dane osobowe Kupującego przetwarzane są na podstawie umowy i w celu jej realizacji, zgodnie z zasadami określonymi w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) o ochronie danych (RODO). Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych przez Sprzedawcę zawiera polityka prywatności zamieszczona w Sklepie.
  3. Sklep prowadzi sprzedaż akcesoriów ortopedycznych oraz produktów medycznych marek: Vaya, Tacco i Maimed, Meditrade, Scholl i Durex za pośrednictwem Internetu.
  4. Wszystkie podane ceny są cenami brutto.
  5. Zamówienia realizuje firma Vaya Sp. z.o.o. z siedzibą pod adresem:

    Vaya Sp. z.o.o.
    ul. Stołeczna 88
    05-074 Józefin

    NIP: 113-28-62-785
    REGON: 146543701
    Tel: (22) 727 14 23 lub 791 074 119
    e-mail: biuro@vaya.com.pl
  1. Złożenie zamówienia w sklepie internetowym jest równoznaczne z akceptacją przez Kupującego zasad sprzedaży wynikających z poniższego regulaminu.

 

Produkty

  1. Wszystkie produkty w naszym sklepie są oryginalne.
  2. Do każdego produktu dołączane jest oryginalne opakowanie lub karton.
  3. Wszystkie produkty w naszym sklepie zawierają podatek VAT.

 

Zamówienie

  1. Przy składaniu zamówienia należy wypełnić wszystkie pola. Zamówienia z nieprawidłowo wypełnionym formularzem nie będą realizowane.
  2. O ewentualnym braku towaru i związanym z tym brakiem możliwości realizacji zamówienia Kupujący zostanie powiadomiony drogą telefoniczną lub e-mailową w ciągu 2-3 dni roboczych od momentu potwierdzenia zamówienia. W przypadku niedostępności części zamówienia, Kupujący jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzję o dalszym postępowaniu (częściowa realizacja, rezygnacja z zakupów).
  3. Na czas realizacji zamówienia składa się czas kompletowania zamówienia oraz czas dostarczenia przesyłki przez spedytora: Pocztę Polską, Inpost Paczkomaty lub firmę kurierską DPD. Kurier dostarczy do Państwa zamówiony towar do 2 dni roboczych. Ze względu na dużą rotację wybranych rozmiarów i modeli podany czas może ulec wydłużeniu (zazwyczaj do 5 dni roboczych potrzebnych do sprowadzenia towaru do Polski) o czym każdorazowo zostaną Państwo powiadomieni w przeciągu 24 godzin od momentu złożenia zamówienia. Jeżeli zależy Państwu na szybszej realizacji zamówienia prosimy w takich wypadkach skontaktować się z nami telefonicznie, a dokonamy wszelkich starań żeby ten czas skrócić.
  4. Sklep może ogłaszać promocje lub obniżki na produkty. Promocje nie łączą się ze sobą. W przypadku innej możliwości, będzie to ogłaszane odrębnie poprzez newsletter lub informację na stronie.
  5. Na wybrane modele z asortymentu sklepu www.vaya.com.pl okres oczekiwania może wydłużyć się do 5 dni roboczych, obsługa sklepu przekaże taką informację klientowi w ciągu 24 godzin od zakupu.
  6. W przypadku, gdy Kupujący wybrał płatność z góry za zamówienie, Sprzedawca przystąpi do realizacji zamówienia po jego opłaceniu.

Sposoby płatności

  1. Kupujący ma możliwość wyboru jednej z poniższych form płatności:
    • przelew bankowy
    • płatność kartami płatniczym i kredytowymi za pomocą PayU lub Blue Media;
    • płatność Google Pay
    • płatność przy odbiorze (za pobraniem)
  2. Podmiotami świadczącym obsługę płatności online są: Blue Media S.A. oraz PayU.

    Numer rachunku bankowego:


    Vaya Sp. z o.o. 
    ul. Stołeczna 88
    05-074 Józefin
  1. Przy dokonywaniu wpłaty należy podać numer złożonego zamówienia.
  2. Lista obsługiwanych banków i płatności PayU: http://www.payu.pl/nasi-partnerzy

 

Dostawa i cennik dostawy

  1. Zamówione produkty będą dostarczone za pośrednictwem Dostawcy tj. firmy kurierskiej DPD, Inpost (kurier lub paczkomaty) lub Poczty Polskiej S.A.
  2. Koszty wysyłki kalkulowane są na podstawie aktualnych cenników Dostawców. Aktualne koszty wysyłek są następujące:  https://www.vaya.com.pl/Czas-i-koszty-dostawy
  3. Towar można także odebrać osobiście w Biurze Sprzedawcy przy ul. Olszowej 33, 05-074 Halinów, w godz. 10.00 - 16.00 w dni robocze po uprzednim uzgodnieniu.
  4. Czas realizacji zamówienia to średnio 1-3 dni roboczych, w zależności od wybranej formy dostawy. Jeżeli zależy Państwu na szybszej realizacji zamówienia prosimy w takich wypadkach skontaktować się z nami telefonicznie, a dokonamy wszelkich starań żeby ten czas skrócić.
  5. W przypadku braku zamówionych produktów w magazynie, czas oczekiwania na przesyłkę może ulec przedłużeniu. Jeśli będzie miała miejsce taka sytuacja, będziemy Państwa informować na bieżąco (drogą elektroniczną lub telefonicznie).
  6. Przy płatności kartą czas realizacji zamówienia - Kurier do 48h, Paczkomat do 48h, Poczta do 5 dni roboczych


Prawo do odstąpienia (polityka zwrotów)

  1. Każdemu klientowi, będącemu konsumentem w rozumieniu art. 22 Kodeksu Cywilnego i korzystającemu ze sklepu internetowego Vaya przysługuje - na podstawie przepisów prawa - prawo do odstąpienia od zawartej umowy zakupu towaru (usługi), bez podania przyczyny, w terminie podanym poniżej.
  2. Oświadczenie o odstąpieniu powinno zostać wysłane na adres:

    Vaya Sp. z.o.o. 
    Józefin 05-074
    Stołeczna 88
  1. Prawo do odstąpienia przysługuje konsumentowi i terminie nieprzekraczalnym 14 dni, który rozpoczyna się w dniu otrzymania przez konsumenta towaru. Termin uznaje się za dotrzymany, jeżeli przed jego upływem konsument wyśle oświadczenie o odstąpieniu na adres podany powyżej.
  2. W przypadku odstąpienia od umowy zwartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony towar należy zwrócić na adres podany powyżej.
  3. Koszty zwrotnego dostarczenia towaru obciążają konsumenta, o ile odstąpienie nie zostało wywołane faktem choćby przejściowej niemożności spełnienia przez Vaya Sp. z.o.o. świadczenia o właściwościach zamówionych przez konsumenta.
  4. Zwrot należności jest wypłacany konsumentowi nie później niż w terminie 14 dni.
  5. Warunkiem przyjęcia zwrotu jest to, aby produkt nie nosił śladów użytkowania i został przysłany w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu, co jest podyktowane względami higienicznymi.
  6. Formy zwrotu środków m.in. w przypadku gdy płatność została dokonana przy użyciu karty płatniczej (zwrot na rachunek karty użytej do płatności) [np. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego."].

Reklamacje

  1. W przypadku reklamacji towaru należy skontaktować się na adres biuro@vaya.com.pl
  2. Wszystkie produkty oferowane w sklepie są fabrycznie nowe i objęte są 24-miesięczną gwarancją na wady techniczne.
  3. Aby dokonać reklamacji, należy:
    1. odesłać zakupione produkty na adres:
      Vaya Sp. z.o.o. 
      Józefin 05-074
      Stołeczna 88
    2. dołączyć do przesyłki kserokopię dowodu zakupu.
  4. Na reklamacje odpowiadamy w ciągu 48 godzin.
  5. Reklamowany produkt Kupujący wysyła na swój koszt. Sklep nie przyjmuje przesyłek wysłanych za pobraniem.
  6. W przypadku uznania reklamacji sklep wymienia reklamowany produkt na pełnowartościowy, wysyłając go do Kupującego na koszt własny.
  7. W przypadku, gdy określona w punkcie 5. wymiana będzie niemożliwa (np. z powodu wyczerpania zapasów), sklep zaoferuje Kupującemu do wyboru inny dostępny produkt lub zwróci pieniądze.
  8. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych produktów i/lub przesyłki powstałych podczas transportu będą rozpatrywane pod warunkiem spisania w obecności osoby dostarczającej produkt protokołu szkody w momencie dostawy produktu.
  9. Termin wykonania reklamacji zależny jest od rodzaju zgłoszonych wad.
  10. Sprzedawca odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową w przypadku jej stwierdzenia przed upływem dwóch lat od wydania tego towaru kupującemu, niesprawdzenie paczki w obecności kuriera nie wyklucza wszczęcia procedury reklamacyjnej.

Faktury

  1. Do każdej przesyłki dołączamy paragon. Wystawiamy również faktury na życzenie Kupującego.
  2. Dane potrzebne do wystawienia faktury należy wpisać w polu „informacje dodatkowe” przy składaniu zamówienia. W razie braków w/w danych klient zamiast faktury otrzyma paragon.

Uwagi końcowe

  1. W sprawach nie uregulowanych powyższym Regulaminem zastosowanie mają odpowiednie przepisy kodeksu cywilnego i inne powszechnie obowiązujące przepisy prawa.
  2. W sprawie ochrony prywatności naszych klientów powołujemy się na Ustawę z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Więcej informacji na stronie "Polityka prywatności".

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl