Producenci
Regulamin

 

Warunki ogólne

  

  1. Administratorem danych osobowych przekazanych przez Kupującego podczas korzystania ze Sklepu jest Sprzedawca.
  2. Dane osobowe Kupującego przetwarzane są na podstawie umowy i w celu jej realizacji, zgodnie z zasadami określonymi w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) o ochronie danych (RODO). Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych przez Sprzedawcę zawiera polityka prywatności zamieszczona w Sklepie.
  3. Sklep prowadzi sprzedaż akcesoriów ortopedycznych marki Vaya, Tacco i Star Heelz za pośrednictwem Internetu.
  4. Wszystkie podane ceny są cenami brutto.
  5. Zamówienia realizuje firma Vaya Sp. z.o.o. Sp. K. z siedzibą pod adresem:

Vaya Sp. z.o.o. Sp. K.
ul. Stołeczna 88
05-074 Józefin

NIP: 113-28-63-997 
REGON: 146575747

Tel: (22) 727 14 23
e-mail: biuro@vaya.com.pl

6. Złożenie zamówienia w sklepie internetowym jest równoznaczne z akceptacją przez Kupującego zasad sprzedaży wynikających z poniższego regulaminu.

 

Produkty

1. Wszystkie produkty w naszym sklepie są oryginalne.

2. Do każdego produktu połączane jest oryginalne opakowanie lub karton.

3. Wszystkie produkty w naszym sklepie zawierają podatek VAT.

 

Zamówienie

1. Przy składaniu zamówienia należy wypełnić wszystkie pola. Zamówienia z nieprawidłowo wypełnionym formularzem nie będą realizowane.

2. O ewentualnym braku towaru i związanym z tym brakiem możliwości realizacji zamówienia Kupujący zostanie powiadomiony drogą telefoniczną lub e-mailową w ciągu 2-3 dni roboczych od momentu potwierdzenia zamówienia.  W przypadku niedostępności części zamówienia, Kupujący jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzję o dalszym postępowaniu (częściowa realizacja, rezygnacja z zakupów).

3. Na czas realizacji zamówienia składa się czas kompletowania zamówienia oraz czas dostarczenia przesyłki przez spedytora: Pocztę Polską lub kuriera. Kurier dostarczy do Państwa zamówiony towar do 3 dni roboczych. Ze względu na dużą rotację wybranych rozmiarów i modeli podany czas może ulec wydłużeniu (zazwyczaj do 5 dni roboczych potrzebnych do sprowadzenia towaru do Polski) o czym każdorazowo zostaną Państwo powiadomieni w przeciągu 24 godzin od momentu złożenia zamówienia. Jeżeli zależy Państwu na szybszej realizacji zamówienia prosimy w takich wypadkach skontaktować się z nami telefonicznie, a dokonamy wszelkich starań żeby ten czas skrócić.

4. Sklep może ogłaszać promocje lub obniżki na produkty. Promocje nie łączą się ze sobą. W przypadku innej możliwości, będzie to ogłaszane odrębnie poprzez newsletter lub informację na stronie.

5. Na wybrane modele Vaya, Tacco oraz Star Heelz okres oczekiwania może wydłużyć się do 10 dni roboczych ,obsługa sklepu przekaże taką informację klientowi w ciągu 24 godzin od zakupu.

6.W przypadku, gdy Kupujący wybrał płatność z góry za zamówienie, Sprzedawca przystąpi do realizacji zamówienia po jego opłaceniu.

Sposoby płatności

1. Kupujący ma możliwość wyboru jednej z poniższych form płatności:

- przelew bankowy
- płatność kartami płatniczym i kredytowymi za pomocą PayU
- płatność kartami płatniczym i kredytowymi za pomocą DotPay
- płatność przy odbiorze (za pobraniem)

Karty płatnicze:

* Visa
* Visa Electron
* MasterCard
* MasterCard Electronic
* Maestro

2.  Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.

Numer rachunku bankowego:
12 1750 0009 0000 0000 2218 7465

Vaya Sp. z o.o. Sp. K.
ul. Stołeczna 88
05-074 Józefin

3. Przy dokonywaniu wpłaty należy podać numer złożonego zamówienia.

4. Lista obsługiwanych banków i płatności PayU: http://www.payu.pl/nasi-partnerzy

5. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.

 

Dostawa i cennik dostawy

1. Zamówione produkty będą dostarczone za pośrednictwem Dostawcy tj. firmy kurierskiej DPD, Inpost (paczkomaty) lub Poczty Polskiej S.A.

2. Koszty wysyłki wynoszą, odpowiednio:

- w przypadku płatności przelewem bankowym, przelewem natychmiastowym lub PayU:

  • przesyłka kurierska DPD - 14,00 zł
  • Pocztex (Kurier 48) - 13,00 zł
  • Paczkomaty - 11,00 zł
  • przesyłka polecona priorytetowa - 8,50 zł
  • przesyłka polecona ekonomiczna - 7,00 zł

- w przypadku płatności przy odbiorze (za pobraniem):

  • przesyłka kurierska DPD – 20,00 zł 
  • Pocztex (Kurier 48 pobranie) - 17,00 zł

3. Towar można takę odebrać osobiście w Biurze Sprzedawcy przy ul. Olszowej 33, 05-074 Halinów, w godz. 10.00 - 16.00 w dni robocze po uprzednim uzgodnieniu.

4. Czas realizacji zamówienia to średnio 2-5 dni roboczych. Jeżeli zależy Państwu na szybszej realizacji zamówienia prosimy w takich wypadkach skontaktować się z nami telefonicznie, a dokonamy wszelkich starań żeby ten czas skrócić.

5. W przypadku braku zamówionych produktów w magazynie, czas oczekiwania na przesyłkę może ulec przedłużeniu. Jeśli będzie miała miejsce taka sytuacja, będziemy Państwa informować na bieżąco (drogą elektroniczną lub telefonicznie).

6.Przy płatności kartą czas realizacji zamówienia - Kurier do 48h, Paczkomat do 48h, Poczta do 5 dni roboczych



Prawo do odstąpienia (polityka zwrotów)

1. Każdemu klientowi, będącemu konsumentem w rozumieniu art. 22 Kodeksu Cywilnego i korzystającemu ze sklepu internetowego Vaya przysługuje - na podstawie przepisów prawa - prawo do odstąpienia od zawartej umowy zakupu towaru (usługi), bez podania przyczyny, w terminie podanym poniżej.

2. Oświadczenie o odstąpieniu powinno zostać wysłane na adres:

Vaya Sp. z.o.o
Józefin 05-074
Stołeczna 88

3. Prawo do odstąpienia przysługuje konsumentowi i terminie nieprzekraczalnym 14 dni, który rozpoczyna się w dniu otrzymania przez konsumenta towaru. Termin uznaje się za dotrzymany, jeżeli przed jego upływem konsument wyśle oświadczenie o odstapieniu na adres podany powyżej.

4. W przypadku odstąpienia od umowy zwartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony towar należy zwrócić na adres podany powyżej.

5. Koszty zwrotnego dostarczenia towaru obciążają konsumenta, o ile odstąpienie nie zostało wywołane faktem choćby przejściowej niemożności spełnienia przez Vaya Sp. z.o.o świadczenia o właściwościach zamówionych przez konsumenta. Konsument nie zostanie obciążony kosztami zwrotnego dostarczeni towaru w ramach promocji, gdy złoży zamówienie w kwocie przekraczającej 150 zł.

6. Zwrot należności jest wypłacany konsumentowi nie później niż w terminie 14 dni.

7. Warunkiem przyjęcia zwrotu jest to, aby produkt nie nosił śladów użytkowania i został przysłany w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu (Uwaga! Oryginalne opakowanie nie może być bezpośrednio oklejone taśmą, do wysyłki należy je opakować w papier lub inne opakowanie).

8. Formy zwrotu środków m.in. w przypadku
gdy płatność została dokonana przy użyciu karty płatniczej (zwrot na
rachunek karty użytej do płatności) [np. W przypadku wystąpienia
konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą
płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do
karty płatniczej Zamawiającego."].

 

Reklamacje

1. W przypadku reklamacji towaru należy skontaktować się na adres biuro@vaya.com.pl

2. Wszystkie produkty oferowane w sklepie są fabrycznie nowe i objętę są 24-miesięczną gwarancją na wady techniczne.

3. Aby dokonać reklamacji, należy:

   - odesłać zakupione produkty na adres:

Vaya Sp. z.o.o. Sp. K.
Józefin 05-074
Stołeczna 88

   - dołączyć do przesyłki kserokopię dowodu zakupu oraz kartą gwarancyjną.

   - dołączyć wypełniony formularz zwrotu towaru

4. Reklamowany produkt Kupujący wysyła na swój koszt. Sklep nie przyjmuje przesyłek wysłanych za pobraniem.

5. W przypadku uznania reklamacji sklep wymienia reklamowany produkt na pełnowartościowy, wysyłając go do Kupującego na koszt własny.

6. W przypadku, gdy określona w punkcie 5. wymiana będzie niemożliwa (np. z powodu wyczerpania zapasów), sklep zaoferuje Kupującemu do wyboru inny dostępny produkt lub zwróci pieniądze.

7. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych produktów i/lub przesyłki powstałych podczas transportu będą rozpatrywane pod warunkiem spisania w obecności osoby dostarczającej produkt protokołu szkody w momencie dostawy produktu.

8. Termin wykonania reklamacji zależny jest od rodzaju zgłoszonych wad.

9. Sprzedawca odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową w przypadku jej stwierdzenia przed upływem dwóch lat od wydania tego towaru kupującemu, niesprawdzenie paczki w obecności kuriera nie wyklucza wszczęcia procedury reklamacyjnej.

10.możliwości odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od momentu dostarczenia produktu.

 Faktury

1. Do każdej przesyłki dołączamy paragon fiskalny lub rachunek. Wystawiamy również faktury na życzenie Kupującego.

2. Dane potrzebne do wystawienia faktury należy wpisać w polu „informacje dodatkowe” przy składaniu zamówienia. W razie braków w/w danych klient zamiast faktury otrzyma paragon fiskalny lub rachunek.

 

Uwagi końcowe

1. W sprawach nie uregulowanych powyższym Regulaminem zastosowanie mają odpowiednie przepisy kodeksu cywilnego i inne powszechnie obowiązujące przepisy prawa.

2. W sprawie ochrony prywatności naszych klientów powołujemy się na Ustawę z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Więcej informacji pod stroną "Polityka prywatności".

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl