Newsletter
Zapisz się do newslettera, otrzymuj wyłącznie istotne informacje i odbierz
10%* rabatu
*dla zakupów powyżej 50zł - Zapisując się do newslettera, wrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w postaci adresu e-mail. Więcej na temat przetwarzania danych znajdziesz w naszej Polityce Prywatności


- Osłona na haluks z klinem i pierścieniem - SmartGel
- Klin na Haluks z opaską mocującą (M) (L) - SmartGel
- Duży klin na haluksy - Vaya Medical
- Klin na haluks (M) i (L) - SmartGel
- Klin na haluks z pierścieniem (M) i (L) - SmartGel
- Klin na haluks z pierścieniem i regulacją twardości ( S/M) ( L/XL)- SmartGel
Regulamin
Warunki ogólne
1. Administratorem danych osobowych przekazanych przez Kupującego podczas korzystania ze Sklepu jest Sprzedawca.
2. Dane osobowe Kupującego przetwarzane są na podstawie umowy i w celu jej realizacji, zgodnie z zasadami określonymi w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) o ochronie danych (RODO). Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych przez Sprzedawcę zawiera polityka prywatności zamieszczona w Sklepie.
3. Sklep prowadzi sprzedaż akcesoriów ortopedycznych oraz produktów medycznych marek: Vaya, Tacco i Maimed, Meditrade, Scholl i Durex za pośrednictwem Internetu.
4. Wszystkie podane ceny są cenami brutto.
5. Zamówienia realizuje firma Vaya Sp. z.o.o. Sp. K. z siedzibą pod adresem:
Vaya Sp. z.o.o. Sp. K.
ul. Stołeczna 88
05-074 Józefin
NIP: 113-28-63-997
REGON: 146575747
Tel: (22) 727 14 23 lub 791 074 119
e-mail: biuro@vaya.com.pl
6. Złożenie zamówienia w sklepie internetowym jest równoznaczne z akceptacją przez Kupującego zasad sprzedaży wynikających z poniższego regulaminu.
Produkty
1. Wszystkie produkty w naszym sklepie są oryginalne.
2. Do każdego produktu dołączane jest oryginalne opakowanie lub karton.
3. Wszystkie produkty w naszym sklepie zawierają podatek VAT.
Zamówienie
1. Przy składaniu zamówienia należy wypełnić wszystkie pola. Zamówienia z nieprawidłowo wypełnionym formularzem nie będą realizowane.
2. O ewentualnym braku towaru i związanym z tym brakiem możliwości realizacji zamówienia Kupujący zostanie powiadomiony drogą telefoniczną lub e-mailową w ciągu 2-3 dni roboczych od momentu potwierdzenia zamówienia. W przypadku niedostępności części zamówienia, Kupujący jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzję o dalszym postępowaniu (częściowa realizacja, rezygnacja z zakupów).
3. Na czas realizacji zamówienia składa się czas kompletowania zamówienia oraz czas dostarczenia przesyłki przez spedytora: Pocztę Polską, Inpost Paczkomaty lub firmę kurierską DPD. Kurier dostarczy do Państwa zamówiony towar do 2 dni roboczych. Ze względu na dużą rotację wybranych rozmiarów i modeli podany czas może ulec wydłużeniu (zazwyczaj do 5 dni roboczych potrzebnych do sprowadzenia towaru do Polski) o czym każdorazowo zostaną Państwo powiadomieni w przeciągu 24 godzin od momentu złożenia zamówienia. Jeżeli zależy Państwu na szybszej realizacji zamówienia prosimy w takich wypadkach skontaktować się z nami telefonicznie, a dokonamy wszelkich starań żeby ten czas skrócić.
4. Sklep może ogłaszać promocje lub obniżki na produkty. Promocje nie łączą się ze sobą. W przypadku innej możliwości, będzie to ogłaszane odrębnie poprzez newsletter lub informację na stronie.
5. Na wybrane modele z asortymentu sklepu www.vaya.com.pl okres oczekiwania może wydłużyć się do 5 dni roboczych, obsługa sklepu przekaże taką informację klientowi w ciągu 24 godzin od zakupu.
6.W przypadku, gdy Kupujący wybrał płatność z góry za zamówienie, Sprzedawca przystąpi do realizacji zamówienia po jego opłaceniu.
Sposoby płatności
1. Kupujący ma możliwość wyboru jednej z poniższych form płatności:
- przelew bankowy
- płatność kartami płatniczym i kredytowymi za pomocą PayU lub Blue Media;
- płatność Google Pay
- płatność przy odbiorze (za pobraniem)
2. Podmiotami świadczącym obsługę płatności online są: Blue Media S.A. oraz PayU.
Numer rachunku bankowego:
12 1750 0009 0000 0000 2218 7465
Vaya Sp. z o.o. Sp. K.
ul. Stołeczna 88
05-074 Józefin
3. Przy dokonywaniu wpłaty należy podać numer złożonego zamówienia.
4. Lista obsługiwanych banków i płatności PayU: http://www.payu.pl/nasi-partnerzy
Dostawa i cennik dostawy
1. Zamówione produkty będą dostarczone za pośrednictwem Dostawcy tj. firmy kurierskiej DPD, Inpost (paczkomaty) lub Poczty Polskiej S.A.
2. Koszty wysyłki wynoszą, odpowiednio:
- w przypadku płatności przelewem bankowym, przelewem natychmiastowym lub PayU:
- przesyłka kurierska DPD - 14,00 zł
- Pocztex (Kurier 48) - 13,00 zł
- InPost Paczkomaty 24/7 - 11,00 zł
- przesyłka polecona priorytetowa - 9,00 zł
- przesyłka polecona ekonomiczna - 7,00 zł
- w przypadku płatności przy odbiorze (za pobraniem):
- przesyłka kurierska DPD – 20,00 zł
- Pocztex (Kurier 48 pobranie) - 17,00 zł
- Inpost Paczkomaty 24/7 - 13,00 zł
3. Towar można takę odebrać osobiście w Biurze Sprzedawcy przy ul. Olszowej 33, 05-074 Halinów, w godz. 10.00 - 16.00 w dni robocze po uprzednim uzgodnieniu.
4. Czas realizacji zamówienia to średnio 1-3 dni roboczych, w zależności od wybranej formy dostawy. Jeżeli zależy Państwu na szybszej realizacji zamówienia prosimy w takich wypadkach skontaktować się z nami telefonicznie, a dokonamy wszelkich starań żeby ten czas skrócić.
5. W przypadku braku zamówionych produktów w magazynie, czas oczekiwania na przesyłkę może ulec przedłużeniu. Jeśli będzie miała miejsce taka sytuacja, będziemy Państwa informować na bieżąco (drogą elektroniczną lub telefonicznie).
6.Przy płatności kartą czas realizacji zamówienia - Kurier do 48h, Paczkomat do 48h, Poczta do 5 dni roboczych
Prawo do odstąpienia (polityka zwrotów)
1. Każdemu klientowi, będącemu konsumentem w rozumieniu art. 22 Kodeksu Cywilnego i korzystającemu ze sklepu internetowego Vaya przysługuje - na podstawie przepisów prawa - prawo do odstąpienia od zawartej umowy zakupu towaru (usługi), bez podania przyczyny, w terminie podanym poniżej.
2. Oświadczenie o odstąpieniu powinno zostać wysłane na adres:
Vaya Sp. z.o.o. Sp. K.
Józefin 05-074
Stołeczna 88
3. Prawo do odstąpienia przysługuje konsumentowi i terminie nieprzekraczalnym 14 dni, który rozpoczyna się w dniu otrzymania przez konsumenta towaru. Termin uznaje się za dotrzymany, jeżeli przed jego upływem konsument wyśle oświadczenie o odstąpieniu na adres podany powyżej.
4. W przypadku odstąpienia od umowy zwartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony towar należy zwrócić na adres podany powyżej.
5. Koszty zwrotnego dostarczenia towaru obciążają konsumenta, o ile odstąpienie nie zostało wywołane faktem choćby przejściowej niemożności spełnienia przez Vaya Sp. z.o.o. Sp. K. świadczenia o właściwościach zamówionych przez konsumenta.
6. Zwrot należności jest wypłacany konsumentowi nie później niż w terminie 14 dni.
7. Warunkiem przyjęcia zwrotu jest to, aby produkt nie nosił śladów użytkowania i został przysłany w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu, co jest podyktowane względami higienicznymi.
8. Formy zwrotu środków m.in. w przypadku gdy płatność została dokonana przy użyciu karty płatniczej (zwrot na rachunek karty użytej do płatności) [np. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego."].
Reklamacje
1. W przypadku reklamacji towaru należy skontaktować się na adres biuro@vaya.com.pl
2. Wszystkie produkty oferowane w sklepie są fabrycznie nowe i objęte są 24-miesięczną gwarancją na wady techniczne.
3. Aby dokonać reklamacji, należy:
- odesłać zakupione produkty na adres:
Vaya Sp. z.o.o. Sp. K.
Józefin 05-074
Stołeczna 88
- dołączyć do przesyłki kserokopię dowodu zakupu.
4. Reklamowany produkt Kupujący wysyła na swój koszt. Sklep nie przyjmuje przesyłek wysłanych za pobraniem.
5. W przypadku uznania reklamacji sklep wymienia reklamowany produkt na pełnowartościowy, wysyłając go do Kupującego na koszt własny.
6. W przypadku, gdy określona w punkcie 5. wymiana będzie niemożliwa (np. z powodu wyczerpania zapasów), sklep zaoferuje Kupującemu do wyboru inny dostępny produkt lub zwróci pieniądze.
7. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych produktów i/lub przesyłki powstałych podczas transportu będą rozpatrywane pod warunkiem spisania w obecności osoby dostarczającej produkt protokołu szkody w momencie dostawy produktu.
8. Termin wykonania reklamacji zależny jest od rodzaju zgłoszonych wad.
9. Sprzedawca odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową w przypadku jej stwierdzenia przed upływem dwóch lat od wydania tego towaru kupującemu, niesprawdzenie paczki w obecności kuriera nie wyklucza wszczęcia procedury reklamacyjnej.
10.możliwości odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od momentu dostarczenia produktu.
Faktury
1. Do każdej przesyłki dołączamy paragon. Wystawiamy również faktury na życzenie Kupującego.
2. Dane potrzebne do wystawienia faktury należy wpisać w polu „informacje dodatkowe” przy składaniu zamówienia. W razie braków w/w danych klient zamiast faktury otrzyma paragon.
Uwagi końcowe
1. W sprawach nie uregulowanych powyższym Regulaminem zastosowanie mają odpowiednie przepisy kodeksu cywilnego i inne powszechnie obowiązujące przepisy prawa.
2. W sprawie ochrony prywatności naszych klientów powołujemy się na Ustawę z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Więcej informacji pod stroną "Polityka prywatności".