Warunki ogólne
- Administratorem danych osobowych przekazanych przez Kupującego podczas korzystania ze Sklepu jest Sprzedawca.
- Dane osobowe Kupującego przetwarzane są na podstawie umowy i w celu jej realizacji, zgodnie z zasadami określonymi w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) o ochronie danych (RODO). Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych przez Sprzedawcę zawiera polityka prywatności zamieszczona w Sklepie.
- Sklep prowadzi sprzedaż akcesoriów ortopedycznych oraz produktów medycznych marek: Vaya, Tacco i Maimed, Meditrade, Scholl i Durex za pośrednictwem Internetu.
- Wszystkie podane ceny są cenami brutto.
- Zamówienia realizuje firma Vaya Sp. z.o.o. z siedzibą pod adresem:
Vaya Sp. z.o.o.
ul. Stołeczna 88
05-074 Józefin
NIP: 113-28-62-785
REGON: 146543701
Tel: (22) 727 14 23 lub 791 074 119
e-mail: biuro@vaya.com.pl
- Złożenie zamówienia w sklepie internetowym jest równoznaczne z akceptacją przez Kupującego zasad sprzedaży wynikających z poniższego regulaminu.
Produkty
- Wszystkie produkty w naszym sklepie są oryginalne.
- Do każdego produktu dołączane jest oryginalne opakowanie lub karton.
- Wszystkie produkty w naszym sklepie zawierają podatek VAT.
Zamówienie
- Przy składaniu zamówienia należy wypełnić wszystkie pola. Zamówienia z nieprawidłowo wypełnionym formularzem nie będą realizowane.
- O ewentualnym braku towaru i związanym z tym brakiem możliwości realizacji zamówienia Kupujący zostanie powiadomiony drogą telefoniczną lub e-mailową w ciągu 2-3 dni roboczych od momentu potwierdzenia zamówienia. W przypadku niedostępności części zamówienia, Kupujący jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzję o dalszym postępowaniu (częściowa realizacja, rezygnacja z zakupów).
- Na czas realizacji zamówienia składa się czas kompletowania zamówienia oraz czas dostarczenia przesyłki przez spedytora: Pocztę Polską, Inpost Paczkomaty lub firmę kurierską DPD. Kurier dostarczy do Państwa zamówiony towar do 2 dni roboczych. Ze względu na dużą rotację wybranych rozmiarów i modeli podany czas może ulec wydłużeniu (zazwyczaj do 5 dni roboczych potrzebnych do sprowadzenia towaru do Polski) o czym każdorazowo zostaną Państwo powiadomieni w przeciągu 24 godzin od momentu złożenia zamówienia. Jeżeli zależy Państwu na szybszej realizacji zamówienia prosimy w takich wypadkach skontaktować się z nami telefonicznie, a dokonamy wszelkich starań żeby ten czas skrócić.
- Sklep może ogłaszać promocje lub obniżki na produkty. Promocje nie łączą się ze sobą. W przypadku innej możliwości, będzie to ogłaszane odrębnie poprzez newsletter lub informację na stronie.
- Na wybrane modele z asortymentu sklepu www.vaya.com.pl okres oczekiwania może wydłużyć się do 5 dni roboczych, obsługa sklepu przekaże taką informację klientowi w ciągu 24 godzin od zakupu.
- W przypadku, gdy Kupujący wybrał płatność z góry za zamówienie, Sprzedawca przystąpi do realizacji zamówienia po jego opłaceniu.
Sposoby płatności
- Kupujący ma możliwość wyboru jednej z poniższych form płatności:
- przelew bankowy
- płatność kartami płatniczym i kredytowymi (Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro) za pomocą PayU lub Autopay S.A.;
- płatność Google Pay
- płatność przy odbiorze (za pobraniem)
- Podmiotami świadczącym obsługę płatności online są: Autopay S.A. oraz PayU.
Numer rachunku bankowego:
10 1090 1753 0000 0001 3699 5147
Vaya Sp. z o.o.
ul. Stołeczna 88
05-074 Józefin
- Przy dokonywaniu wpłaty należy podać numer złożonego zamówienia.
- Lista obsługiwanych banków i płatności PayU: http://www.payu.pl/nasi-partnerzy
Dostawa i cennik dostawy
- Zamówione produkty będą dostarczone za pośrednictwem Dostawcy tj. firmy kurierskiej DPD, Inpost (kurier lub paczkomaty) lub Poczty Polskiej S.A.
- Koszty wysyłki kalkulowane są na podstawie aktualnych cenników Dostawców. Aktualne koszty wysyłek są następujące: https://www.vaya.com.pl/Czas-i-koszty-dostawy
- Towar można także odebrać osobiście w Biurze Sprzedawcy przy ul. Olszowej 33, 05-074 Halinów, w godz. 10.00 - 16.00 w dni robocze po uprzednim uzgodnieniu.
- Czas realizacji zamówienia to średnio 1-3 dni roboczych, w zależności od wybranej formy dostawy. Jeżeli zależy Państwu na szybszej realizacji zamówienia prosimy w takich wypadkach skontaktować się z nami telefonicznie, a dokonamy wszelkich starań żeby ten czas skrócić.
- W przypadku braku zamówionych produktów w magazynie, czas oczekiwania na przesyłkę może ulec przedłużeniu. Jeśli będzie miała miejsce taka sytuacja, będziemy Państwa informować na bieżąco (drogą elektroniczną lub telefonicznie).
- Przy płatności kartą czas realizacji zamówienia - Kurier do 48h, Paczkomat do 48h, Poczta do 5 dni roboczych
Prawo do odstąpienia (polityka zwrotów)
- Każdemu klientowi, będącemu konsumentem w rozumieniu art. 22 Kodeksu Cywilnego i korzystającemu ze sklepu internetowego Vaya przysługuje - na podstawie przepisów prawa - prawo do odstąpienia od zawartej umowy zakupu towaru (usługi), bez podania przyczyny, w terminie podanym poniżej.
- Oświadczenie o odstąpieniu powinno zostać wysłane na adres:
Vaya Sp. z.o.o.
Józefin 05-074
Stołeczna 88
- Prawo do odstąpienia przysługuje konsumentowi i terminie nieprzekraczalnym 14 dni, który rozpoczyna się w dniu otrzymania przez konsumenta towaru. Termin uznaje się za dotrzymany, jeżeli przed jego upływem konsument wyśle oświadczenie o odstąpieniu na adres podany powyżej.
- W przypadku odstąpienia od umowy zwartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony towar należy zwrócić na adres podany powyżej.
- Koszty zwrotnego dostarczenia towaru obciążają konsumenta, o ile odstąpienie nie zostało wywołane faktem choćby przejściowej niemożności spełnienia przez Vaya Sp. z.o.o. świadczenia o właściwościach zamówionych przez konsumenta.
- Zwrot należności jest wypłacany konsumentowi nie później niż w terminie 14 dni.
- Warunkiem przyjęcia zwrotu jest to, aby produkt nie nosił śladów użytkowania i został przysłany w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu, co jest podyktowane względami higienicznymi.
- Formy zwrotu środków m.in. w przypadku gdy płatność została dokonana przy użyciu karty płatniczej (zwrot na rachunek karty użytej do płatności) [np. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego."].
Reklamacje
W przypadku reklamacji towaru należy skontaktować się wysyłając maila na adres: biuro@vaya.com.pl
Wszystkie produkty oferowane w sklepie są fabrycznie nowe i na wady techniczne przysługuje 24 miesięczna gwarancja.
Aby dokonać reklamacji, należy:
odesłać zakupione produkty na adres:
Vaya Sp. z o.o.
Józefin 05-074
Stołeczna 88
dołączyć do przesyłki kserokopię dowodu zakupu.
Reklamowany produkt Kupujący wysyła na swój koszt.
Sklep nie przyjmuje przesyłek wysłanych za pobraniem.
W przypadku uznania reklamacji sklep wymienia reklamowany produkt na pełnowartościowy, wysyłając go do Kupującego na koszt własny.
W przypadku, gdy określona w punkcie 5. wymiana będzie niemożliwa (np. z powodu wyczerpania zapasów), sklep zaoferuje Kupującemu do wyboru inny dostępny produkt lub zwróci pieniądze.
Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych produktów powstałych podczas transportu będą rozpatrywane pod warunkiem spisania w obecności osoby dostarczającej produkt protokołu szkody w momencie dostawy produktu.
Termin wykonania reklamacji zależny jest od rodzaju zgłoszonych wad, odpowiedź na reklamacje jest udzielana w ciągu 48 godzin.
Faktury
- Do każdej przesyłki dołączamy paragon. Wystawiamy również faktury na życzenie Kupującego.
- Dane potrzebne do wystawienia faktury należy wpisać w polu „informacje dodatkowe” przy składaniu zamówienia. W razie braków w/w danych klient zamiast faktury otrzyma paragon.
Uwagi końcowe
- W sprawach nie uregulowanych powyższym Regulaminem zastosowanie mają odpowiednie przepisy kodeksu cywilnego i inne powszechnie obowiązujące przepisy prawa.
- W sprawie ochrony prywatności naszych klientów powołujemy się na Ustawę z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Więcej informacji na stronie "Polityka prywatności".